Monday, December 12, 2011

Олонбаярт

 Олонбаярт

Маргааш би эндээс явлаа
Мартаж дээ чи намайг, хонгор минь
гэдэг тэр үг чинь
Мөр болон үлдсэн нь хөөрхий

Намайг чи мартаж болноо, хонгор минь
Нэг л зүйлийг бүү март, тэнэгхэн минь
Нандин тэр ариун үгсийг
Намрын навч шиг гөвдөггүй юм

Хайрлах гэдэг ариун ёс
Харин шохоорхол бол хөөрхий
Харснаа хайрлаж сэтгэлээ бэлэглэж
Хавьтсанаа итгэж энгэрээ дэлгэж

Шохоорхлын дарсанд согтож явах нь
Шог зураг шиг ядуу бөгөөд хөөрхий
Шинэ дурлалдаа үүнийг л санаж яваарай
хөөрхий

Аз жаргалаар бялхсан үерхлийг
Амьд үгүй нь мэдэгдэхгүй нөхөрлөлөөр
Анх чи сольсон хонгор минь
Амьдралтай нийлж, намайг чи чадлаа

Тэнхээг минь барж сэтгэлээр унагаж
Тэр чигээр нь амыг минь барилаа
Тэнэг ч гэсэн би нүд анихгүй
Тэгс гээд чамайг, мартах байлгүй

2000 он

No comments:

Post a Comment